2012-09-22

Nästan födelsedag...

Yes, på måndag fyller jag år. 27 år för att vara exakt - nästan tant ju!
Idag är det storstädning i lägenheten för att få allt någorlunda fint tills imorgon när familjen kommer för att fira. Som tur är städade jag rejält förra helgen så det är mest uppfräschning och inte storstädning från topp till tå i alla fall...

Senare blir det förstås tårtbakning på agendan och kvällen avslutas förhoppningsvis med film alternativt tv-spel. Och gos med jycken, förstås.

Just nu sitter jag dock på eBay. Fast jag köpt grejer där till och från under årens lopp är det ibland som jag totalt glömmer bort att det finns. Satt t.ex. och grämde mig över det faktum att det är svårt ibland att hitta fina detaljer till virkningsarbeten... men hallå, eBay då?! Så idag ska jag nog försöka beställa lite nosar, säkerhetsögon och annat smått och gott... Har lite pengar undansatta på mitt PayPal-konto som tur är! :)

Inga kommentarer: