2012-05-31

Bättre?

Fick - till skillnad mot i förrgår - sova hela natten, vilket verkligen gör skillnad. Magen är fortfarande i uppror med en mer eller mindre ständig gnolande värk (med ryggen som "medhjälpare" som också vill klaga lite när magen ändå är igång) men med åtta timmars sömn bakom mig är hjärnan i alla fall på bättre humör. Igår blev det mer eller mindre fasta större delen av dagen - lite yoghurt på eftermiddagen och en blåbärssmoothie och smörgås på kvällen - men om en stund ska jag försöka med en smoothie till. Blåbär ska ju vara bra för magen...

Trist att vara sjuk, dock. Speciellt när man är det så ofta... Fick mig själv på lite bättre humör genom att beställa nya kläder. Det var riktigt längesen jag beställde kläder (eller ens köpte något nytt i någon klädaffär) och det syns i garderoben - mycket är slitet och illasittande... Men av olika anledningar har det inte blivit av att jag köpt något nytt. Så nu har jag något att se fram emot om en vecka eller två... Har bland annat beställt en - dum dum dum - kjol! Jag som aldrig har kjol i vanliga fall... Så detta ska bli spännande! Ceris/vit är den... Det blir även lite nya leggins, tröjor/linnen och underkläder.
 

Inga kommentarer: