2006-10-15

Usch

Ja, usch vilken tråkig helg jag haft. Ont i foten hela tiden, svårt att sova, och jag saknar verkligen något så enkelt som att kunna gå och och gå med hundarna! Jag försökte i morse men det var inte det enklaste, det gjorde väldigt ont och all extra belastning på det andra benet kändes inte kul. Jag haltar omrkring som jag vet inte vad. Utan tvekan den värsta vrickning jag varit med om. Och eftersom hundarna bara får springa på tomten är de rastlösa och uttråkade de också, men jag kan ju inte gå några promenader. Imorgon måste jag ringa så tidigt som möjligt och berätta att jag inte kan komma och jobba också, vilket såklart inte känns kul. Dessutom så missade jag klubbmästerskapet idag, som jag sett fram emot. Men inte kan jag tävla nu.
Jag vet inte vad jag ska hitta på, jag får så ont i ryggen av att bara sitta hela dagen och tråkigt är det också. Träningsvärk i armarna och öm i vänsterbenet som får ta extravikt hela dagen. Jag tror jag ska försöka städa rummet lite, bara för att få något gjort och få tankarna på annat. Sen vet jag inte vad det blir.
Ja ja, klagomål så det räcker och blir över i detta inlägg men ibland får man gnälla lite!

Inga kommentarer: